ایجاد اختلال در خدمات اورژانس اردبیل با ۲۳ هزار تماس مزاحم به گزارش بیمارستان دی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی اردبیل اظهار داشت: تماسهای مزاحم تلفنی با اورژانس 115 در 9 ماهه سال جاری به 23 هزار مورد رسیده و این امر سبب اختلال در روند امدادرسانی شده است. به گزارش بیمارستان دی به نقل از مهر، سعید مهری اظهار داشت: در ۹ ماهه سال ۱۴۰۳، پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان ۶۳ هزار و ۳۵۲ ماموریت انجام داده اند که در مقایسه با ۶۱ هزار و ۷۹۲ ماموریت در زمان مشابه سال قبل، رشد ۲.۵ درصدی را نشان میدهد. وی در تشریح جزییات این ماموریت ها اضافه کرد: از کل ماموریت های انجام شده، ۱۱ هزار و ۵۷۰ مورد مربوط به حوادث غیر ترافیکی، ۸ هزار و ۲۶۸ مورد مربوط به حوادث ترافیکی و ۴۳ هزار و ۵۱۴ مورد نیز مربوط به بیماریها بوده است. مهری با اشاره به حجم بالای تماس ها با مرکز اورژانس ۱۱۵ استان، اظهار داشت: متأسفانه در ۹ ماهه امسال، ۲۳ هزار و ۷۱۱ مورد تماس مزاحمت تلفنی در سیستم های اورژانس ۱۱۵ اردبیل ثبت شده است که این مساله اختلال جدی در روند خدمت به مردم به وجود می آورد. وی با تأکید بر اهمیت ثانیه ها در تماس با اورژانس ۱۱۵، اشاره کرد: اشغال خطوط اورژانس به سبب تماسهای مزاحم، می تواند جان هموطنان را به خطر اندازد. رئیس اورژانس پیش بیمارستانی اردبیل از هم استانی ها درخواست نمود در هنگام تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵، با ارائه اطلاعات دقیق شامل نام شهرستان و آدرس دقیق محل حادثه، با پرستاران تریاژ تلفنی اورژانس همکاری لازم را داشته باشند. 1403/10/06 16:52:44 5.0 / 5 361 تگهای خبر: امداد , بیمارستان , بیماری , پرستار با این مطلب بیمارستان دی موافقید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط با پدیده زیرمیزی پزشکان مخالفیم کمبود متخصص اطفال بحرانی که با افزایش بودجه سلامت قابل حل است استخدام ۱۵۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی ایران ۸۰۰ نفر جذب شدند چه طور جلوی آرتروز را بگیریم نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب بیمارستان دی نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۶ بعلاوه ۱