اجرای نظام مراقبت بیماریهای واگیر با رویکرد سندرمیک در مرزهای زمینی اجرای نظام مراقبت بیماریهای واگیر با رویکرد سندرمیک در مرزهای زمینی به گزارش بیمارستان دی به نقل از وبدا، قباد مرادی رییس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: باتوجه به برنامه ریزی انجام شده برای ورود زائران محترم حج تمتع بوسیله مرزهای زمینی مهران و شلمچه، هماهنگی های لازم جهت اجرای نظام مراقبت بیماریهای واگیر با رویکرد سندرمیک انجام شده و از تاریخ ۲۷ خرداد ۱۴۰۴ همزمان با ورود زائران، این برنامه درحال اجراست. بگفته قبادی، در این برنامه، زائران از نظر ۱۶ سندرم تعریف شده مورد ارزیابی قرار می گیرند و از موارد مشکوک به بیماریهای واگیر مانند آنفولانزا و کووید، نمونه گیری به انجام می رسد. همین طور پیگیری وضعیت این افراد و اطرافیان آنها در دستور کار تیم های سلامت قرار دارد. وی ادامه داد: زائرانی که نیاز به پیگیری دارند و ساکن سایر استانها هستند، با هماهنگی گروه مراقبت بیماریهای واگیر مرکز مدیریت بیماریهای واگیر با استان مربوطه، تحت مراقبت و پیگیری تیم سلامت آن استان قرار می گیرند. 1404/04/04 16:11:26 0.0 / 5 613 تگهای خبر: آموزش , بهداشت , بیماری , پزشك با این مطلب بیمارستان دی موافقید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط خطرات گرمازدگی برای اندام های حیاتی بدن سفارش های پیشگیرانه برای صیانت از پوست، چشم و سیستم ایمنی در مقابل آفتاب نذر خون با نیت رفع نیاز بیماران در ماه ایثار و فداکاری هشدار! دردهای شکمی را ساکت نکنید نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب بیمارستان دی نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۳ بعلاوه ۴