تقدیر مجلس از حماسه آفرینی کادر بهداشت و درمان در جنگ ۱۲ روزه تقدیر مجلس از حماسه آفرینی کادر بهداشت و درمان در جنگ ۱۲ روزه به گزارش بیمارستان دی به نقل از مهر، احمد نادری در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۲ مردادماه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه نمایندگان درباره ی قدردانی از کوشش های ایثارگرانه کادر بهداشت و درمان، هلال احمر، نیروهای مسلح و اورژانس کشور در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه را قرائت کرد که متن آن به شرح زیر است: آقای دکتر پزشکیان ریاست محترم جمهوری سلام علیکم حماسه باارزش حوزه سلامت در برخورد با تجاوز رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارآمیز سیستم سلامت کشور افزود. جنگ تحمیلی ۱۲ روزه نظام سلطه علاوه بر تقویت روحیه همدلی و همراهی و ایجاد دژ مستحکم در مقابل کج اندیشان و توطئه گران داخلی و خارجی آزمایشی بزرگ برای تلاشگران حوزه بهداشت و درمان کشور بود که خوشبختانه در سایه بیداری، هوشیاری و همدلی و صمیمیت عملکرد فاخری را به همراه داشت. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضروری می دانیم ضمن ارج نهادن به جانفشانی ها، ایثارگری ها و کوشش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان خصوصاً پرسنل معزز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هلال احمر و نیروهای مسلح و اورژانس کشور و نیز گرامیداشت شهدای ارزشمندی که در این راه مقدس تقدیم گردید، از مدیریت وزیر محترم و متأثر از تجارب آنان که از یادگاران دفاع مقدس بوده و متأثر از تجارب آن دوران زمینه موفقیت حوزه سلامت را فراهم آورده صمیمانه تشکر می نمائیم. در این راستا انتظار می رود ضمن استمرار دولت از حوزه سلامت دستورات لازم را در راستای رفع مشکلات موجود خصوصاً تامین و اختصاص منابع مالی و نیروی انسانی مورد نیاز صادر شود. 1404/05/13 11:27:26 0.0 / 5 613 تگهای خبر: آموزش , بهداشت , پزشك , پزشكی با این مطلب بیمارستان دی موافقید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط سفارش های پیشگیرانه برای صیانت از پوست، چشم و سیستم ایمنی در مقابل آفتاب هشدار! دردهای شکمی را ساکت نکنید آماده باش مراکز درمانی برای پوشش خدمات سلامت در مراسم خاکسپاری رهبر شهید سه الگوی خواب در رابطه با علایم پیری زودرس مغز نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب بیمارستان دی نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۴ بعلاوه ۵