رئیس دانشگاه پزشكی البرز:

البرز در جنگ رمضان میزبان مصدومان تجاوز دشمن بود

البرز در جنگ رمضان میزبان مصدومان تجاوز دشمن بود کرج _ رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲ جنگ اخیر حتی یک مصدوم به استان های دیگر اعزام نشد، بلکه از تهران مصدوم جهت درمان به کرج آوردیم.


شهرام صیادی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، در گفتگو با گزارشگر خبرگزاری مهر، با اشاره به عملکرد مجموعه درمانی استان در ایام بحرانی و جنگ تحمیلی سوم و حتی جنگ ۱۲ روزه بیان کرد: در این ایام نه فقط هیچ مصدومی از استان البرز به سایر استانها اعزام نشد، بلکه از استان تهران هم مصدومان به کرج منتقل شدند که این مساله نشان دهنده عملکرد مناسب و آمادگی کامل کادر درمان استان است. رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز اضافه کرد: مردم باید به پیام ها و سفارش های بهداشتی توجه جدی داشته باشند و آنها را به درستی اجرا کنند تا بتوانیم خدمات درمانی را باکیفیت بهتر و مدیریت مناسب تری ارایه دهیم. وی یکی دیگر از مهم ترین اقدامات در وضعیت فعلی را مدیریت مراجعات درمانی مطرح کرد و اظهار داشت: از مردم درخواست داریم فقط در مواقع ضرورت و شرایط اورژانسی به مراکز درمانی مراجعه نمایند تا امکان خدمت رسانی مطلوب در وضعیت بحرانی فراهم باشد. صیادی در ادامه با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در استان البرز اشاره کرد: یکی از فاکتورهای مهم نظام سلامت، اجرای پزشک خانواده و نظام ارجاع است که سبب برقراری عدالت در سلامت می شود. وی تصریح کرد: هزینه استفاده از خدمات سطح یک و پزشک خانواده برای مردم خیلی ناچیز و نزدیک به رایگان است و مراجعه از مسیر نظام ارجاع می تواند ضمن کاهش ازدحام مراکز درمانی، خدمات مناسب تر و مراقبت مستمرتری را برای شهروندان فراهم آورد.
 


منبع:

1405/02/24
19:03:06
0.0 / 5
24
تگهای خبر: برق , بهداشت , پزشك , پزشكی
با این مطلب بیمارستان دی موافقید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب بیمارستان دی
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
بیمارستان دی
پربیننده ترین ها

پربحث ترین ها

جدیدترین ها

deyhospital.ir - تمامی حقوق سایت بیمارستان دی محفوظ و متعلق به مالک دامنه است

بیمارستان دی

بهداشت و درمان

بیمارستان دی، با ارائه خدمات درمانی باکیفیت و استفاده از پزشکان مجرب، همراه شما در راه سلامتی. سلامتی شما، اولویت ما