به گزارش بیمارستان دی به نقل از وبدا، محمد رئیس زاده، بر ضرورت توجه به مصرف منطقی دارو و تجهیزات پزشکی در کشور اصرار کرد و اظهار داشت: در کشور ما سالیانه بالاتر از ۲۵۰ میلیون سرُم مصرف می شود که بالاتر از دو برابر میانگین مصرف جهانی است.
وی اشاره کرد: باتوجه به آمار مصرف بالای کشور، باید در حوزه رعایت تجویز منطقی سرُم و داروها عمل نماییم و سازمان های بیمه گر باید با اجرائی کردن راهنماهای بالینی در این خصوص نظارت داشته باشند.
رئیس زاده اظهار داشت: از تک تک اعضای سازمان نظام پزشکی هم درخواست توجه به موضوع مصرف منطقی و برمبنای راهنماهای علمی داروها را دارم.
منبع: deyhospital.ir