سرپرست اداره كل روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران مطرح كرد خدمات بیمه سلامت برای مردم و پزشكان شفاف شود بیمارستان دی: سرپرست اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: باید تلاش نماییم تا با فرهنگ سازی، خدمات بیمه سلامت برای مردم و پزشكان شفاف سازی شده تا هدفمندتر و اثرگذارتر از گذشته شود. به گزارش بیمارستان دی به نقل از ایسنا، مهندس محمد هاشمی در سفر به استان كرمان با اشاره به اینكه دولت تدبیر حوزه سلامت را از حاشیه به متن آورد، اظهار داشت: با ارزان شدن خدمات پزشكی، رجوع مردم به پزشكان بیشتر شد و سلامت جامعه ارتقا یافت. وی با اشاره به اینكه اجرای طرح تحول نظام سلامت در اردیبهشت سال ۹۳، تحول عظیمی در حوزه سلامت پدید آورد و هزینه های درمانی بیماران كاهش پیدا كرد، بیان كرد: باید تلاش نماییم تا با فرهنگ سازی، خدمات بیمه سلامت برای مردم و پزشكان شفاف سازی شده تا هدفمندتر و اثرگذارتر از گذشته شود؛ به نحوی كه افراد جامعه برای دریافت خدمات سلامت، بهداشت و پزشكی به سمت نگاه پیشگیرانه حركت كنند تا این خدمات عادلانه تر ارائه شود. بنابر اعلام اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران، هاشمی خاطرنشان كرد: همینطور لازم است با فرهنگ سازی مستمر، پزشكان را در مدیریت و كنترل هزینه های خدماتی و درمانی یاری دهیم. وی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در بهبود سلامت جامعه، اظهار داشت: باید تلاش شود تا از طریق ها و ابزارهای مختلف فرهنگ زندگی سلامت محور را به جامعه تزریق نماییم. با این روش بطور قطع به صورت عملی همگام با سیاستهای كلان پیش خواهیم رفت. 1397/02/18 12:21:14 5.0 / 5 4501 تگهای خبر: بیمه , پزشك , پزشكی , خدمات با این مطلب بیمارستان دی موافقید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط زیرساخت نسخه نویسی مجازی و پذیرش بین شهری آماده اجراست انجام غربالگری بیماری های دوران نوزادی در مرکز بهداشت تأثیر داروهای کاهش وزن در کاهش خطر مبتلا شدن به سرطان از خنک سازی تا جراحی گامهای حیاتی در درمان سوختگی های شدید نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب بیمارستان دی نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۸ بعلاوه ۵