آشنایی با عوارض زیباسازی دندان

آشنایی با عوارض زیباسازی دندان بیمارستان دی: مسئول اجرایی علمی ترمیمی با اشاره به فراگیر شدن تب زیبایی دندان در كشور اظهار داشت: بخشی از اقدامات زیبایی در دندان می تواند منجر به عوارضی همچون بیماری های لثه و تغییر رنگ دندان ها شود.


به گزارش بیمارستان دی به نقل از مهر، دكتر صدیقه امجدی در آستانه برگزاری دوازدهمین كنگره سالیانه انجمن دندانپزشكان عمومی ایران در ارتباط با مبحث ترمیمی اظهارداشت: رشته ترمیمی شاخه ای از دندانپزشكی است كه تمركز آن بر روی دندان های پوسیده و خراب است و گاهی با یك ترمیم ساده می توان دندان ها را از یك درمان پیچیده همچون درمان ریشه، ایمپنلت و یا كشیدن نجات داد.
وی با اشاره به لزوم مراجعات به موقع و سالانه دو بار در سال به دندانپزشك جهت بررسی سلامت دندان ها، اضافه كرد: این مسئله می تواند مانعی در مقابل مشكلات پیچیده دندانپزشكی در افراد باشد. مسئول اجرایی علمی ترمیمی، در دوازدهمین كنگره سالیانه انجمن دندانپزشكان عمومی ایران با اشاره به اینكه امروزه تب زیبایی در كشور زیاد و فراگیر شده است، ادامه داد: تبلیغات صورت گرفته در شبكه های مجازی همچون اینستاگرام هم به این مورد دامن زده و افراد تمایل به داشتن دندان های سفید شدت یافته است. امجدی خاطرنشان كرد: خیلی از اقدامات زیبایی در دندان می تواند منجر به عوارضی همچون بیماری های لثه و تغییر رنگ دندان ها شود و این مسئله ضرورت رجوع افراد به دندانپزشك با تجربه و با تخصص در این زمینه دارد. وی با اشاره به اینكه خیلی از مشكلات افراد نیاز به درمان ارتودنسی دارد و نه زیبایی بیان داشت: اگر سلامت دهان و دندان در اولویت فرد باشد می توان از بسیاری مشكلات و بیماری ها در این حوزه پیشگیری كرد. امجدی اضافه كرد: ونیرهای كامپوزیتی، پرسلن لامینیت، بیلیچینگ از جمله اقدامات زیبایی در حوزه دندان بوده كه اكثرا توسط همكاران دندانپزشك در مطب ها صورت می گیرد. مسئول اجرایی علمی ترمیمی، در دوازدهمین كنگره سالیانه انجمن دندانپزشكان عمومی ایران اظهار داشت: انجمن دندانپزشكان عمومی ایران تلاش كرده هر ساله با برگزاری كنگره های مختلف، دوره های جامع زیبایی و كلاس های باز آموزی در جهت بروزرسانی دانش همكاران دندانپزشكی گام بردارد و برگزاری دوازدهمین كنگره سالیانه انجمن دندانپزشكان عمومی ایران هم در همین راستا است. دوازدهمین كنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشكان عمومی ایران ۱۹ تا ۲۲ دی ماه ۹۶ در مركز همایش های برج میلاد برگزار می گردد.
 

1396/08/15
19:20:52
5.0 / 5
5297
تگهای خبر: بیماری , پزشك , پزشكی , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
بیمارستان دی
deyhospital.ir - تمامی حقوق سایت بیمارستان دی محفوظ و متعلق به مالک دامنه است

بیمارستان دی

بهداشت و درمان