سرپرست مركز مدیریت پیوند وزارت بهداشت مطرح كرد؛ انجام ۱۴ پیوند کلیه و کبد در نخستین روز سال نو سرپرست مركز مدیریت پیوند وزارت بهداشت مطرح كرد؛ انجام ۱۴ پیوند کلیه و کبد در نخستین روز سال نو به گزارش بیمارستان دی به نقل از مهر، امیر حسام علیرضایی اظهار داشت: در آستانه سال جدید همکاران همیشه همراه واحدهای فراهم آوری اعضا و بخش های پیوند خالصانه و با جدیت در امر اهدا و پیوند مثل همیشه کوشا بودند و تعطیلات هیچ تأثیری در روند اهدا و پیوند نداشت. به صورتی که در ساعات تحویل سال و اول فروردین با تمام توان کارهای خویش را انجام داده اند. وی ادامه داد: تلاش و کوشش بی دریغ همکاران در این واحدها در ایام پایانی سال قبل و آغازین سال نو سبب حفظ ارگان های مناسب و پیوند و نجات جان بیماران نیازمند شد. سرپرست مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت بیان نمود: جا دارد از واحدهای فراهم آوری و پیوند شیراز و مشهد و شبکه فراهم آوری و نسوج پیوندی دانشگاه تهران و بوشهر و مازندران و بخش های پیوند کلیه و کبد بیمارستان های لبافی نژاد، فرهیختگان، شیراز، مشهد و شهید مدرس کمال تشکر و سپاسگزاری را داشته باشیم. علیرضایی اظهار داشت: در ۲۹ اسفند و اول فروردین ۱۰ بیمار کلیوی و ۴ بیمار کبدی از رنج بیماری نجات یافتند. وی ادامه داد: به امید روزی که هیچ عضو قابل پیوندی به زیر خاک نرود و تمامی موارد مرگ مغزی شناسایی و به اهدا برسند. منبع: deyhospital.ir 1401/01/06 13:21:50 0.0 / 5 748 تگهای خبر: بهداشت , بیمارستان , بیماری , درمان با این مطلب بیمارستان دی موافقید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط خطرات گرمازدگی برای اندام های حیاتی بدن سفارش های پیشگیرانه برای صیانت از پوست، چشم و سیستم ایمنی در مقابل آفتاب نذر خون با نیت رفع نیاز بیماران در ماه ایثار و فداکاری رگ واریسی سبب خستگی عضلات پا می شود به علاوه فیلم نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب بیمارستان دی نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۲