رئیس دانشگاه علوم پزشكی شاهرود: اعضای بدن کودک شاهرودی به بیماران اهدا شد رئیس دانشگاه علوم پزشكی شاهرود: اعضای بدن کودک شاهرودی به بیماران اهدا شد حسین شیبانی در گفتگو با خبرنگار مهر از اعطای اعضای بدن کودک شاهرودی به بیماران آگاهی داد و اظهار داشت: این کودک به سبب ضایعه مغزی جان خودرا از دست داده بود و با رضایت خانواده وی، اعضای بدنش اهدا شد. وی با اعلان اینکه خانواده عامریان نخستین اهداکنندگان عضو استان سمنان امسال محسوب می شوند اضافه کرد: اعضای بدن این کودک در تهران به بیماران پیوند زده خواهد شد. منبع: بیمارستان دی 1401/01/13 20:13:06 0.0 / 5 687 تگهای خبر: پزشك , پزشكی , حیات , مغز با این مطلب بیمارستان دی موافقید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط خطرات گرمازدگی برای اندام های حیاتی بدن هشدار! دردهای شکمی را ساکت نکنید سه الگوی خواب در رابطه با علایم پیری زودرس مغز تیرزکتو نسل جدید درمان های دیابت و مدیریت وزن در ایران نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب بیمارستان دی نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۱ بعلاوه ۳