سرپرست مركز مدیریت بیماری های واگیر مطرح كرد؛ موج آنفلوانزا تا ۴ ماه ادامه می یابد سرپرست مركز مدیریت بیماری های واگیر مطرح كرد؛ موج آنفلوانزا تا ۴ ماه ادامه می یابد به گزارش بیمارستان دی به نقل از مهر، شهنام عرشی، با پاسخ به این سؤال که یک بیمار مبتلا آنفلوانزا می تواند چند نفر را درگیر بیماری کند، اضافه کرد: اگر کسی قبلاً واکسن آنفلوانزا نزده و یا قبلاً بیماری را نگرفته است، می تواند مبتلا شود. سرپرست مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت در عین حال اظهار داشت: البته شدت و درگیری بیماری آنفلوانزا در مقایسه با کرونا کمتر است. عرشی افزود: انتظار داریم همه ساله موج آنفلوانزا حدود سه تا چهار ماه زمان ببرد، مگر این که سویه جدیدی بروز کند. وی اضافه کرد: خوشبختانه سویه ای که شایع است، از سویه های آنفلوانزا در سالهای گذشته است. 1401/08/11 14:03:24 0.0 / 5 616 تگهای خبر: آنفلوانزا , بهداشت , بیماری , مدیریت با این مطلب بیمارستان دی موافقید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط خطرات گرمازدگی برای اندام های حیاتی بدن سفارش های پیشگیرانه برای صیانت از پوست، چشم و سیستم ایمنی در مقابل آفتاب نذر خون با نیت رفع نیاز بیماران در ماه ایثار و فداکاری هشدار! دردهای شکمی را ساکت نکنید نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب بیمارستان دی نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۷ بعلاوه ۲