در كنفرانس سرطان غرب آسیا؛

حضور اساتید برجسته سرطان شناسی جهان در تهران

حضور اساتید برجسته سرطان شناسی جهان در تهران به گزارش بیمارستان دی پزشكان و اساتید برجسته سرطان و سایر رشته های علوم پزشكی و گردآوری آخرین نتایج تحقیقات علمی جامعه پزشكی كشور از جمله مهم ترین برنامه همایش سرطان غرب آسیا می باشد.



به گزارش بیمارستان دی به نقل از مهر، دكتر عبدالله فضل علیزاده نایب رئیس انجمن سرطان ایران، اظهار داشت: سرطان از علل عمده مرگ و میر و ناتوانی در جوامع مختلف بوده و بنا به دلایل مختلف خصوصاً در سالهای اخیر با افزایش شیوع و كاهش سن مبتلا شدن به این بیماری در كشور مواجه هستیم.
وی اضافه كرد: نظر به اهمیت پیشگیری در برنامه جامع كنترل سرطان و به منظور بررسی روش های كاهش عوامل خطرزا و میزان بروز سرطان در كشور، با استعانت از خداوند اجلاس سرطان غرب آسیا برگزار می گردد.
نایب رئیس انجمن سرطان ایران خاطرنشان كرد: در این همایش علاوه بر حضور پزشكان و اساتید برجسته سرطان و سایر رشته های علوم پزشكی و گردآوری آخرین نتایج تحقیقات علمی جامعه پزشكی كشور، در نظر است زمینه مشاركت و همفكری صاحب نظران و متخصصان رشته های مختلف و تمامی مجموعه ها و سازمان هایی كه می توانند به نحوی در برنامه همایش سرطان غرب آسیا تأثیرگذار باشند، فراهم شود.
وی اضافه كرد: سازمان ملل به كشورهای عضو سفارش می كند كه با تنظیم این برنامه به ابعاد مختلف پیشگیری، تشخیص، درمان و طب تسكینی مؤثر در سرطان های مختلف بپردازند.
فضل علیزاده تصریح كرد: در ایران هم اساتید علمی و مسئولان ذیربط با عنایت به آمار نگران كننده رشد فزاینده این معضل، در تلاش اند تا اقدامات همه جانبه مؤثری در این زمینه ساماندهی كنند.
وی خاطرنشان كرد: در این كنفرانس سه روزه جنبه های مختلف و دستاوردهای جدید پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان به بحث و بررسی گذاشته می گردد.
فضل علیزاده تصریح كرد: جنبه های سلولی و مولكولی سرطان، تصویربرداری و مداخلات تهاجمی در سرطان، داروسازی بالینی در مباحث سرطان، بدخیمی های خونی، جراحی سرطان، تومورهای توپر، دیدگاه های روان شناختی در سرطان از جمله موضوعات مورد بحث در این كنفرانس است.
به گفته وی، علاوه بر اساتید و متخصصان داخلی، صاحب نظرانی از ۱۶ كشور ازجمله آمریكا، كانادا، انگلیس، تركیه، لبنان، بلژیك، هلند، تاجیكستان، گرجستان، مصر و... كشورهای همسایه در این كنفرانس حضور دارند.
دومین كنفرانس سرطان غرب آسیا از ۹ تا ۱۱ آذر ۹۶ در سالن همایش های هتل ارم برگزار می گردد.
 

1396/08/29
11:00:34
5.0 / 5
5201
تگهای خبر: پزشك , پزشكی , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
بیمارستان دی
deyhospital.ir - تمامی حقوق سایت بیمارستان دی محفوظ و متعلق به مالک دامنه است

بیمارستان دی

بهداشت و درمان