دبیر علمی همایش پزشكی لیزری ایران؛

لیزر متعلق به تمامی گروه های پزشكی است

لیزر متعلق به تمامی گروه های پزشكی است بیمارستان دی: دبیر علمی یازدهمین همایش سالیانه انجمن علمی پزشكی لیزری ایران اظهار داشت: لیزر متعلق به تمامی گروه های پزشكی است و در انحصار گروه خاصی قرار ندارد.



به گزارش بیمارستان دی به نقل از مهر، دكتر كامران عزتی اضافه كرد: مقالات متعددی به دبیرخانه همایش رسید كه ۸۰ مقاله طی سه روز كنگره بعنوان سخنرانی عرضه می گردد و ۲۰ مقاله هم به صورت پوستر چاپ می گردد.
وی با اشاره به اینكه حدود ۲۰ نفر هیئت علمی این همایش هستند، اضافه كرد: ما لیزر را متعلق به تمام گروه های پزشكی می دانیم و در پنل ها تمام گروه های پزشكی حضور دارند.
استادیار دانشگاه علوم پزشكی گیلان ادامه داد: بحث های مختلفی از نظر اختلالات عضلانی و اسكلتی و درمان زخم و دیابت و دردهای مزمن در این همایش مطرح می گردد. همینطور پنل زیبایی هم داریم كه در مورد كاربردهای لیزر در زیبایی مطرح می گردد.
وی با اشاره به اینكه پنل جراحی هم در این همایش وجود دارد، اظهار نمود: همینطور پنل هایی در مورد فیزیوتراپی و توان بخشی و لیزرتراپی در این همایش تشكیل خواهد شد. پنل مهم دیگر در زمینه فناوری های نوین است. زیرا لیزر به صورت مداوم در حال پیشرفت است.
عزتی اظهار داشت: در آخرین پنل این همایش به چالش های پیش روی استفاده از لیزر هم پرداخته می گردد.
وی با اشاره به اینكه این همایش ۱۵ امتیاز بازآموزی دارد كه گروه های مختلف پزشكی از این امتیازات برخوردار می شوند، اظهار نمود: در این همایش پنلی برای پزشكی قانونی هم وجود دارد كه به مباحث ایمنی پرداخته می گردد. اینكه چه مواردی می تواند به بیمار صدمه برساند یا چه موضوعاتی می تواند سبب تولید قصور پزشكی شود.
یازدهمین همایش سالیانه انجمن علمی پزشكی لیزری ایران از ۶ تا ۸ دی ماه ۹۶ در سالن فرهنگی میلاد سازمان انرژی اتمی برگزار می گردد.

1396/10/05
19:16:02
5.0 / 5
5389
تگهای خبر: پزشك , پزشكی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
بیمارستان دی
deyhospital.ir - تمامی حقوق سایت بیمارستان دی محفوظ و متعلق به مالک دامنه است

بیمارستان دی

بهداشت و درمان