مدیرعامل سازمان انتقال خون مطرح كرد
سیستم سلامت از انتقال خون سبقت گرفته است
به گزارش بیمارستان دی، مازندران مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با اشاره به شکاف عمیق میان رشد نظام سلامت و بودجه های این سازمان، نسبت به تبعات این عقب ماندگی در تأمین نیازهای خونی بیماران، بخصوص در استانهای پرترددی مانند مازندران، گوشزد نمود.
۱۴۰۴/۱۲/۰۱ ۱۲:۰۶:۵۶