کاهش ۱۹ درصدی شکایات از سازمان انتقال خون

کاهش ۱۹ درصدی شکایات از سازمان انتقال خون به گزارش بیمارستان دی، معاون اجرایی دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان انتقال خون اظهار داشت: میزان شکایات ثبت شده در سامانه سازمانی در مدت چهار ماهه اول سالجاری، ۱۹ درصد کاهش داشته است.


به گزارش بیمارستان دی به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون، حسین آقاجان زاده معاون اجرایی دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان انتقال خون، اظهار داشت: در مدت چهار ماهه اول سال قبل ۱۱۲ شکایت در سامانه درج شده که این آمار در چهار ماهه سالجاری به ۹۴ مورد رسیده است. معاون دفتر بازرسی خاطرنشان کرد: بیشتر شکایت های ثبت شده در سامانه کمتر از دو روز رسیدگی می شود ضمن این که کلیه تماسهای تلفنی هم که از سراسر کشور و منطبق با پوسترهای نصب شده در مراکز اهدای خون دریافت می شود تا پایان وقت اداری همان روز و گاه در زمان حضور اهداکننده در مرکز اهدا پیگیری و موانع احتمالی مرتفع می شود.

گفتنی است رویکرد دفتر بازرسی در ستاد مرکزی سوق دادن مراجعین بسمت شکایات سیستمی بوده که علاوه بر پاسخگویی مستند، زمان هم مدیریت شود.

1404/05/07
17:37:29
5.0 / 5
22
تگهای خبر: اهدای خون , سازمان انتقال خون , سیستم , مدیریت
با این مطلب بیمارستان دی موافقید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب بیمارستان دی
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
بیمارستان دی
پربیننده ترین ها

پربحث ترین ها

جدیدترین ها

deyhospital.ir - تمامی حقوق سایت بیمارستان دی محفوظ و متعلق به مالک دامنه است

بیمارستان دی

بهداشت و درمان

بیمارستان دی، با ارائه خدمات درمانی باکیفیت و استفاده از پزشکان مجرب، همراه شما در راه سلامتی. سلامتی شما، اولویت ما