مدیرعامل سازمان انتقال خون مطرح كرد؛
كمبود خون در اسفند ماه، مراكز خونگیری در نوروز فعال است
بیمارستان دی: مدیرعامل سازمان انتقال خون كشور، اظهار داشت: چنانچه روند اهدای مستمر خون به تعویق بیفتد، طبیعتا با كمبود مواجه خواهیم شد و یكی از كمبودهای فصلی كه هر سال تكرار می شود، اسفند ماه است.
۱۳۹۶/۱۲/۱۰ ۱۷:۱۱:۳۵